Presentation

Presentation
Nu har vi renoverat i snart 6 år och till slut flyttat in. Det är en del jobb kvar, men inläggen här kommer säkert komma mer sällan. Men ni kan ju alltid gå tillbaka och se vad som hänt från den dagen vi köpte Kvarnen. Jonatan

söndag 8 maj 2016

Laser

Ett verktyg som jag använt otroligt mycket är den självnivellerande lasern som jag köpte i höstas (Bosch PLL360). Helt klart värt pengarna. Det är inte världens starkaste laser så den går knappt att använda utomhus men inomhus på ett projekt som inte har så länga avstånd är den perfekt. När jag tänker efter har jag klarat mig utan vattenpass i ett halvår vid kvarnen och inte saknat det heller. På den här bilden så gjuter jag ytterligare en klack med lite plywood som form. Att få rätt höjd är inte svårt när man har en lasernivå att gå efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar